2bebekliannee Egepol Bülent Turgut Ay o kadar bilgili ,güleryüzlü bi doktor ki her anlamda her zaman içimi rahatlattı .Ameliyat öncesi geldi, sonrasında da defalarca geldi eve çıktım evde bile aradı beni.Hamileliğimde de ben daha sorumu sormadan cevabımı aldım her seferinde 🐣 doktorumdan çok çok memnundum