alprn78_ ikiz bebeklerim var günlük bir kutu mama gidiyor 500 TL yani başka masraflarimiz da var dediğim gibi tüp bebek olduk biraz mamaya destek yapmaya çalışıyor 5 ölçek mama içiyorlar iki ölçek pirinç unu 3 ölçek mama şeklinde veriyor 1 2 öğün birde bazen bir defa cicibebe mama yapıyorum onuda artık içer birşey olmaz falan dediler amaan valla kafam allak bullak ilk bebeklerim tek bakıyorum kiloları gelişimleri iyi çok şükür de işte durum bu