feyzanuur kızım emmeyi 18 aylıkken bıraktı. O zamana kadar bizde oyleydik sonrasında rahatladık uyanirdi ama çok sık değil şuan 5 yaşına girecek uyuyor çok şükür uykuyu seviyor ama kardeşi oldu ve gazlı bir bebek çok zorluyor uykuya alışmışım baya rahatmisim onu fark ettim şuan kafamda “Uykular haram oldu, gençliğim bak talanda oldu” şarkısı dönüyor her gece😂😂😂