oğlum 14 aylık hala geceleri emmek için çok uyanıyoruz. atak dönemlerinde nerdeyse saat başı. dün düşündüm de 6 saat aralıksız uyusam nasıl farklı hissederdim diye🫣14 ay ve üzeri anneler yazarsa sevinirimm biz gibi olan veya uykuyu düzene oturtmuşlarınız var mı merak ediyorum😪🍼