suleyucel92 benim kızımın da öyle hatta daha büyük kızarıklığı var. Hani böyle resimlerde kıpkırmızı yanaklı çizerler ya bebekleri aynen öyle. Ciltleri hassas ya ondan oluyormuş. Yanaklardan öpme vs yapıyor. Mustelanın bir kremi var doktor onu sürün dedi sürüyorum biraz sonra geçiyor