hulyacam Merhaba sevgili anneler. Bebeğim 9.ayına girdi. Yarın hastaneye götüreceğim kan tahlili için. Aç mı olması gerek nasıl oluyor bu işler.
AA201207 hulyacam tok olması yada en azından su içmiş olması daha iyi olur kan dolaşımı hızlanıyormuş kan almak daha kolay oluyormuş