Oğlum 17 aylık oldu ismi Mehmet Şerif seslendiğimizde bakmıyor ismine.ölen dedesinin ismi eşim koydu babasının ismi ağır bir isim bence.oğlumun sadece 3 kelimesi var baba dede attım diyor.göz teması var.Bzen kızdığım halde bana bakıp gülüp kardeşinin beşiğini sallar.komik hareketler yapınca bize güler sosyalleşmeyi çok seviyor.çocuklara sarılıyor onlarla oynar koşar falan ama ismine bakmaz.ekran gösteriyoruz bazen ondan mı ki acaba ? Bazı çocuklar ekran da görüyor gerçekten bişeyleri yok iyiler yani yaa..konuşması hareketleri olsun.Acaba benim oğlum neden ismiyle seslenince bakmıyor ve işaret parmağınıda daha kullanmıyor ?