Seydasevinc Selam anneler sorum başlıktadır. Aynı zamanda nasıl bıraktırdığınızla ilgili tavsiyelerinize de ihtiyacım var. Cesaret edemiyorum 14 aylık oldu yavaştan başlamak istiyorum
nazlimom_ Seydasevinc ben önce memeden kesmiştim 1,5 sene sonrada emzik😅 ikisinide sabır taşıyla bıraktı aktarda satılıuor
Seydasevinc nazlimom_ çok zorlandınız mı peki? Nasıl yaptınız? Bende duydum sabır taşını sanırım en etkilisi o 😅 geceleri emziksiz dalamıyor zaten uyku sorunlarımız oluyor bide emzik yüzünden uyumamazlık yapmasın diye denemeye cesaret edemedim 😅
nazlimom_ Seydasevinc hiç zorlanmadım sabır taşını suyla ıslatıp göğsüme sürdüm emdiğinde yüzünü ekşitmişti bi iki defa daha emmeye geldiğinde yine sürdüm öyle öyle bıraktı