Selimselim Ağlayarak alışıyorlar. Siz bi iş ortamına yeni girdiğinizi hayal edin, koşarak ve isteyerek gitmezsiniz öyle değil mi? Tedirgin olur, çekinirsiniz. Aynı şekilde çocuklarda bu duyguları yaşıyorlar. Anaokulu öğretmeniyim, bu zamana kadar ağlamadan alışan çocuk görmedim. ☺️