Tugceki Oğlum asla uyumadığı için bugün bu mamayı gördüm ve denemek için bir umut aldım ancak kötü bir kokusu var daha önce denemiş olan var mı?
sevgicanaslann34 Tugceki iciyorsa sorun yok tabiki ama aklinizda bulunsun diye demek istedim doktorum alerji mamasi (koku tat kotu oldugu icin) biraz vanilyanile koku ve tatlandirabilirsin sevmesi icin demisti. İnsallah gerek kalmaz ama aklinizda bulunsun. İyi geceler mamasini bende almak istiyorum gece vermek icin ama gunduz baska marka kullanmak durumundayim. Gece iyi geceler mamasi veriyorsaniz gündüz de Sma mi kullaniyorsunuz yoksa baska marka mi? Marka farklari rahatsiz eder mi acaba
bnbb Genelde hepsi kötü kokuyor açıkcası, nasıl içiyotirlar bazen ben de anlamıyorum. Bize doktorumuz pekmez koyabilirsin içine demişti belki bi çay kaşığı pekmez koyabilirsiniz siz de
Tugceki bnbb içmesinde sorun yok ilk kez verdim ve içti ama kokusu beni rahatsız etti tarihinde veya yapısında bir sorun yok ama kokusu aşırı kötü tereddütte kaldım açıkçası
bnbb Tugceki ben hipp kullanıyorum o da aynı açıkcası. Sma comfort kullanmıştım ben bir ara. O çok kötü kokmuyordu.
Tugceki sevgicanaslann34 mama kullanmıyorum normalde emiyor ve ek gıda alıyor ancak doğduğundan beri gece uykusu çok sıkıntılı o yüzden bu iyi geceler mamasına bir şans vereyim dedim ancak ilk gece bi etkisini göremedim ilerleyen süreçte işe yarar mı bilemiyorum 🤦🏼♀️
eroglugozde Tugceki etkisini görürseniz yazar mısınız bende denemeyi düşünüyorum son zamanlarda hep aklımda bu var. Ancak mama içen bir bebek değil bununla beraber mamaya başlamış olacağım ve kararsız kalıyorum bu konu da.
Tugceki eroglugozde merhaba mamanın etkisini az da olsa gördüm ilk uykusu derin oluyor şuanlık 3 saat uyuyabiliyor kesintisiz isterseniz sizde bir şans verin