minikoalaannesi Nasil gidiyo acaba zorlugu kolayligi yazar misiniiz? Kac yasinda verdiniz gunde haftada kac gun kac saat bakiyor?
[silindi] minikoalaannesi ben her zaman bırakmıyorum ama içim rahat şekilde bi kaç gece bile bıraktığım oldu. Oğlum 10 aylık ileriki yaşların da bırakırım ihtiyacım olduğu sürece. En başından beri oğlumla onun arasındaki ilişkiye de dikkat ettim bağlarının oluşmasına izin verdim. Doğumdan beri kurallarımı bilir hijyen uyku saatleri nasıl uyutulmalı ne yer ne içer hepsini bilir bunları bastıra bastıra doğumdan beri söylerim. Ekran yok zararlarını anlattım buna da uyar. Ama bu karşıda ki kişiye bağlı size saygı duyar mı dediklerinizi dikkate alıp uygular mı içiniz rahat şekilde bırakabilir misiniz gözünüz arkada kalmayacak kesinlikle. Eğer ufacık şüphem varsa bırakmam. Sınırlarımı aşan durumları görürsem uyarırım çekinmem. Aslında konu bence tamamen buna bağlı.
masterchefiniz minikoalaannesi yani şöyle bence yabancı baksa daha güzel bakar ve sözün geçer benim. Kaynanam baktı çol güvenirim güzel bakar ilgilenir ama dediğimi yapmazdı. Bir kaç defa kahvaltıda çaya ekmek batırıp verdiğini gördüm kızdım hatta ne yapıyonuz kızıma ne veriyonuz dedim güldü. Meğer her gün veriyormuş. Şu an 2 kızımın doğum iznindeyim . Büyük kızım nenem hergün zeytin ekmek çay verirdi diuor 😂 sen niye vermiyorsun diyor. Unutturdum şükür . Sadece aklın arkada kalmıyor güven konusunda o iyi oluyor
myavocado [silindi] maşallah ne güzel şanslısınız, belli ki kayonvalideniz, sizin anne olduğunuzu kabul edip sizin kurallarınıza saygı gösteriyor, kolay bulunan bir şey değil.
minikoalaannesi [silindi] bakim olarak dediklerime uyar, bebek bakmayi falan da cok sever ama bazen sevme isini cok abartiyo beni asil korkutan o
[silindi] myavocado teşekkür ediyorum elbette bazen kendi dediği şeyleri uygulamak istiyor veya çatıştığımız oluyor çok takılmıyorum aşmadığı sürece çünkü artıları eksileri hesaplıyorum. Kurallarıma saygı göstermediği zamanda mutlaka uyarıyorum rica ediyorum gerçekten düzgün iletişim kuruyorum bu şekilde kolay oluyor. Çünkü dediğiniz gibi gerçekten kolay bulunan bir şey değil. Mesela uçuk vardı babaannesinde öpme diye özellikle çok uyardım gerçekten dikkat etti izledim ama maalesef uçuğu oğluma geçti şuan alnında uçuk var öpmediği halde yada gözden kaçırdı. Bunlarda oluyor maalesef
minikoalaannesi masterchefiniz henuz ek gida baslamadik her gun de birakmayacagim ama pek sinirli biri degil cocukta kimlik karmasasi yaratabilir zaten ilerde birakirsam emin degilim bastan bi duzen olsun istiyodum
[silindi] minikoalaannesi bende de oluyor maalesef uçuk vardı dudağında öpme dedim gerçekten öpmedi ama bi şekilde oğluma bulaştı mesela alnında uçuk çıktı bebeğimin. Babaanneler anneanneler sevme noktasında biraz doyumsuz oluyor gerekli uyarıları yaparsanız sıkıntı yaşamazsınız sonuçta az çok tahmin edersiniz