Babymomss bizde başladık bugün 3.günümüz olacak. İlk iki gün kakasını asla yapmadı. Sizi o kadar iyi anlıyorum ki aynı süreçleri yaşıyoruz. Asla beze dönmeyin bizimki de 34 aylık şuan. Beze tekrar dönerseniz nasılsa annem ağladığım da üzüldüğüm de bez takıyor evde bezim var diye düşünür bu süreci uzattıkça uzatır. Güzel bi dille anlatın. Kakanın çıktığın da çok mutlu olacağını, kakanın kendisini sevdiğini, dışarı çıkmak için sabırsızlandığını, poposunun acımayacağını rahatlayacağını ve en önemlisi kızım kakanı tuvaletine yaptığında sana bi sürprizim olacak. En sevdiğin bi oyuncak alacağız babanla diyin. Hem merak uyandırır hem heveslenir. Ben çözümü bu şekilde buldum. İki gündür neredeyse 20bin dil dökmüşümdür. Kendi kendime şarkılar uydurdum falan. İnşallah faydası olur bu süreci bizde bizimle beraber herkes güzelce atlatır 🤲🏻amiin🥹