Kızlar tecrübenizi istiyorum âdet döngüm 25 günde bir oluyorum ama bunseferki oluşumda birden bi sancı oldu hareket edemedim ağrı kesici içtim banamısın demedi sonra bir süre sonra bir daha içtim yşne banamısın dedi bir süre sonra kendiliğinden geçti uyuyakalmışım kızım uyanınca uyandım sancım tekrardan oldu bir süre sonra kesildi sabah kalktığımda vardı sancım ama geceki gibi değildi çok özür diliyorum ama her lavaboya gittimde idrarım sonrasında pıhtı şeklinde biraz akıyordu normalde de olurdu ama bu akıntı öncekilere göre farklıydı şuan adetin son günlri gibi geçiyor sancım da yok kanama da var la yok arası bişey düşükmü yaptım anlamadım bu ayın 22si gece sancım oldu ertesi gün kanam ve arttı şuan var ile yok arası