Kızlar merhaba bugün darp olduğu icin eşime uzaklaştırma kararı aldım yarın dava mı açacağım . Senelerce çalışıp hep ona verdim haklarımı sonuna kadar almak istiyorum hamileyken aldatıldım lohusayken terk edildim bebeğim 5 aylık dayak yedim artık katlanamıyorum boşanma davasında mihrimi kızıma ve kendime nafaka tazminat ve düğünde takılan altınımı geri isteyeceğim artık hangileri kabul görürse. Sizce kabul görür mü ne kadar zamanda vs bana bilgi verebilir misiniz. Aranızdan talep edip de alamayan oldu mu