babyilkay Kızlar henüz 2 senedir kullanıyorum ama fırınımın içi soyuluyor yani neyden kaynaklı olduğunu anlamadım aynı sorunu yaşayan varmı acaba ne yapmam gerekiyor
cokbilmismom babyilkay aa 7 senedir kullanıyorum hiç böyle bir şey yaşamadım, garantisi bitmemiştir belki sizinkinin bir servise danışın
myavocado babyilkay Arçelik kullanıyorum ben de 4 seneyi geçti hiç öyle birşey yaşamadım, yeni alındı ise mutlaka servisi çağırın
babyilkay cokbilmismom yarın aricam acaba dedim yeteri kadar güzel temizlemiyormuyum acaba diye ama her yemek yapmamda silmeye çalışırım anlamış değilim