Fatma90 Merhaba hanımlar 7 ay 7 günlük bir kızım var Melis elam ek gıdamız öyle böyle gidiyor uykularımız düzensiz sizler nasılsınız neler yapıyorsunuz
Deletedmom_220 Fatma90 eksik gıda yiyor diye biber ondan mama yediremedim. Ek gıda eş geçtim biber ondan mama emiyor şimdi. Ama diğerlerinden daha faydalı biraz daha emsin direk geçerim gıdaya
funda94 Fatma90 7 ay 1 gün Ek gıda şuan güzel gidiyor sabah kahvaltı öğleden sonra bir ana öğün yatmadan yoğurt veriyorum Havalar soğuk olduğu için evde biraz sıkılıyoruz Yazı iple çekiyoruz 😃
Hanifeceylan96 Bizimki 7.5 aylık geceleri sürekli uyanıp duruyor, gündüz yerinde durmaz sürekli elinden tutturup yürümek istiyor evde sıkılıyor. Acayip yoruluyorum anlatamam
tugcemomm @Fatma90 Bir aydır uykularımız yok çok kalkıyor geceleri diş diyorduk ama hala ortada bir şey yok 🥲 Ek gıdamız nanay gidiyor çok yoruldum hiç ağzını açıp iştahlı yemiyor Evde de sıkılıyor çok hareketli olmaya başladı dışarıyı istiyor 😒
Fatma90 tugcemomm bizde öyle ne yiyor ne yatıyor ben desem bitik harap iş ev çocuk yoruldum çok sıkıldım bezdim bilmiyorum çok çaresiz hissediyorum