ogretmenanne2024 ben geçen yıl ocakta gastroya gitmiştim büyük kızım çok zayıf o zaman 3.5 yaşında 12 kiloydu aşırı kabızlığı vardı film çekti batın kontrolü yaptı zaten kabızlık göründü rutin muayene yaptı mama versem içer mi dedi içmez dedim öncesinde çocuk doktoru kan almıştı zaten onlara baktı d vitamininaınır altında demir Ferittin değeri alt sınırdaydı 2’şer şişe d vitamini ve demir verdi iştah açsın diye 3 hafta kullanmak için sıpraktin şurup ve kabızlık için duplahac verdi 3 ay sonra gel dedi kızım o süreçte 4 yaşına geldiğinde 13 kilo olmuştu şuan 4.5 yaşında 14 kilo yine randevu aldım cuma gideceğim d vitamini yine sınır altında çıktı bakalım yine neler olacak.