Arkadaşlar oğlumun burnu kanıyordu ve kaşınıyordu sürekli çarpmıştı bi kere zedeledi ondan kanıyor diye düşündük. Sonra geçmeyince aile hekimi iyi bi doktor danışalım dedik oda bu kendi kendine geçmez yakılması lazım dedi önce nazalnem kullanın dedi kullandık ama ara ara kanamalar devam etti gece yatarken özellikle yastığa sürtüp kaşıyordu ve kanatıyordu bu doktor tanı olarak alerjik rinit yazmış ama söylememişti bize . Sonra ben kbb doktoruna gittim bu hiç yakılırmmı alerjik rinit dedi Levmont toz ve risonel sprey verdi kullanıyoruz bazen burnu yine çok kaşındığında ufak ufak sızma şeklinde kanama oluyo ama çok az tabi ben iki gün vermedim ilacı tekrar kanama oldu yani doktorun verdiği ilaç işe yaradı lakin işte bu çocuğun neye alerjisi var işte niye oluyor hiç konuşulmadı kovar gibi davrandı hatta kızın çocuğa biraz kaşımasın oda burnunu dedi ama çocuk 2 buçuk yaşında yani dediği şey imkansz . Size sormak istediğim alerjik çocuk çok duydum okudum öksürük tıkanıklık hastalık hep belirtiler oğlum çok sık hasta olan bi çocuk değildi öncelikle burnu açık mesela çünkü serum yaparım evim tam hava almıyor aydınlatmaya bakan odalardan dolayı burnu açıyorum ama ağzı açık uyur ve yutkunma var geniz akıntısı yani ben burnu kuruyo odada uyurken tıkanıyor diye düşündüm hep . Bu arada egzama var oğlumda kuruluğa bağlı bendede var alerjik rinit dediği saman nezlesiydi benim bildiğim bendede var ama ben geniz akıntısı burun kanaması hiç yaşamadım yılda bir hasta olurum burnum çok yanar ve gözlerim kızarır kapanır Akar benim böyleydi. Şimdi çocuk doktoruna ordan alerjiye yönlendirmesini isteyeceğim verdiği ilaçlar dışında evi sürekli süpürüyorum falan ama çocuk temizlik yaparken ben hep peşimde o rahatsız olacak tozdan falan diye ben geriliyorum siz neler yaptınız benzer şeyler yaşayan var mı nasıl bir yol izlediniz ?