Artık alışkanlık haline gelmiş iki saatte bir yani uykuya geçerken emiyor sadece “6 aylık”, dili hafif beyaz ama çok çok az kimi doktor süt lekesi dedi sadece biri pamukçuk dedi ilaçta vermediler de pamukcuk olsaydı hiç emmek istemezdi değil mi ,mesela uykuya meme ile geçiyor saatlerce ağzında emzik gibi kullanıyor sıkıntı yok ama uyanınca bazen verince süt içiyor ,icmezse bidahaki uyku vaktine kadar içmiyor.memeye alınca çığlık atıyor niye ki acikmiyor mu ,uykuya gecmek için emiyor ama sanki sadece ucunu emiyor anlayamıyorum yaa yardımcı olabilir misiniz