Ttsngl Tabikide dayanır, bir kaç haftaya bebeğiniz de sizde alışırsınız. Ben 4.5 aylıkken başladım kamuda memurum bende iyiki de başlamışım babaannesi, anneannesi dönüşümlü bakıyor, ilk bir sene 4 saat çalıştım ilk haftası zordu ağladım ama bebek de bende alıştı şimdi 3 yaşını geçti peşime ağlamaz anne işe gidip süprizler alsın gelsin der merak etmeyin alışacaksınız, çalışmak size de çok iyi gelecek