Benim halamın oğlu 4,5 5 yaşlarında geçenlerde kulağına tüp takıldı ve geniz eti ameliyatı oldu. Ameliyattan sonra biraz huzursuzluğu olmuş onun dışında şuan çok iyi geçen görüntülü konuşurken kendim gördüm. Çok hareketli gerçekten yerinde durmayan bir çocuk doktor sıkıntı olmaz demiş. Şuanda da ne zaman halamla konuşsak arkada hopluyor zıplıyor ameliyattan sonra. Bir sıkıntı yok dedi halam.