Kızlar mal bildirimi formu dolduruyorum sorum şu eşimin şirketi var galericilik vs. Yapıyor kendi üzerine değilde şirketin üzerine 15 tane araba var onlarıda beyan etmem gerekiyor mu? Yoksa sadece eşimin kendi üzerine olan mallarımı beyan edicem ? Çok kafam karıştı (şirket eşimin üzerine)