Deletedmom_220 3 çay kaşığı bebeğinize çok bile gelebilir az bir şey demişsiniz ama 2.5 ml den fazla vermemelisiniz bu da ortalama 1 çay kasigina tekabül eder öncelikle ona dikkatli olun derim, ve malesef hiç bir şey yapılmıyor çok sakin olun odasını serin tutun, gece nasıl bizde çok diş ağrısı oluyorsa onda da öyle oluyor gece kan akışı daha hızlı olur bu da diş ağrısını arttırır ve dis jellerinden faydalanabilirsiniz