Kızlar merhaba, 1 hafta sınra 3 aylık olacak bebeğim 1 bucukk aylıkken ağır bronşit geçirdi bebeğim hastanede yattı 1 hafta ondan sonra az emmeye başladı 4-5 dk emip bırakıyordu şimdi de meme reddi yaşıyoruz ama bi şekil tutturuyorum memeyi sorum şu bi göğsü emerken diğer göğsümden sürekli süt akışı oluyor sızdırıyor yani öyle ahım şahım bi sütüm yok neden oluyor böyle anlamıyorum bilgisi olan var mı ?