Bebekka34 yorgunargindarginmomy bel ve boyun fıtıgım var spor yaptıgımda kitleniyor 7 bucuk aylık bebekle kitlenmiş fıtıklarla ilgilenemiyorum anca 40-45 dakika bebek arabasıyla yürüyüş yapabiliyorum. Forx5 çok gördüm ama browns tea ye şans verdim işe yarıyor mu yaramıyor mu bilemedim. Harmanadan memnun musunuz? Machayı da öneriyorlar
Antalya0703 Bebekka34 bende evde leslie yapmaya başlamıştım bel ve boyun fıtığımdan dolayı kitlenip kaldım bi kaç doktor gezdim ne ilaçlar kremler verildi 20günden sonra rahatladı kaslar kasılmış dediler bıraktım ama bu kiloylada mutlu değilim çok çay kahve denedim iştahımı kesen kilo verdiren olmadı henüz
aslikeremm0 Bebekka34 öncesinde umrantonun kahvesini kullandım baya kilo vermiştim. Sonra kilo sabit kaldı bıraktım. herhangi bişey kullanmıyorum şuan, harmanayi kullanmıştım ama bende işe yaramadı normal kahve gibiydi.
aslikeremm0 Antalya0703 hiç tokluk falan olmadı mı. Ben yemekten yarım saat önce iciyodum. Çok az yiyebiliyodum. 79 falandim 70e kadar indim. Sonra kaldı öyle veremedim daha da. Bende de susatma falan yapmadı hiç. Kullandığım zamanlar gece atistirmalarini kestim canım da istemiyodu. Spor yapmadım ama hareket halindeydim evde sürekli. Belkide yemekle alakalı degildir kilonuz
Antalya0703 sevimliidostlarr sadece çayını mı kullandınız güvenilirmi denemek istiyorum çok ürün denedim işe yaramadı diyette yaptınız mı acaba
sevimliidostlarr Antalya0703 canım tabii ki porsiyonlarımı küçültüm zaten bayan satan bayan yani kesinlikle mayalı urunlerden uzak durun dedı Ama alışınca gerçekten yiyesin gelmiyor
Antalya0703 aslikeremm0 çok da iştah kesti diyemem ama çok da yiyen biri değilim aslında anlamadım ki veremedim versem kesinlikle bırakmazdım ne iyi olurdu etkisini görseydim😂
Antalya0703 sevimliidostlarr bilemiyorum ya kilo artık moralimi iyice bozuyo doğum sonrası hepsi gitmedi üzülüyorum
Antalya0703 sevimliidostlarr sıkı bi diyet uyguladınız mı peki yorumları okudum gerçek yırumdur inşaallah bayaa kilo veren yorum var darısı başıma
Antalya0703 sevimliidostlarr kız bacım sen nası beslendin bi anlat bayanla görüştüm 3öğün yemicekmişim ara öğün yapmicakmışım kız ben nası oğlana bakıpta ev işi yapayıp aç yaşayıp 😂
sevimliidostlarr Antalya0703 ben ekmek vs hıc yemedım canım cok dıkkatlı ve geneli proteın acırlıklı beslendım ama cok su içtim asırı 3 ogun yemedım açken heep su ıcerdım
Antalya0703 sevimliidostlarr aç gezdikten sonra protein ağırlıklı beslenince o çay içilmesede zayıflanır yanılıyomuyum kendimce bi deniyorum yine bakalım bayanın günde bi öğün çok az yenilmesi gerwktiğini söyledi bende insülin direnci var yapamam öyle hem videolarda diyet yok yazıyo hem yemiceksin diyo
sevimliidostlarr Antalya0703 vallahi canım yani tabii ki kendine kalırsa her türlü zayıflarsın her türlü Boğazını keserek ama şöyle söyleyeyim bu kadının verdiği çay böyle aşırı terletiyor ağzını dilini kurutuyor ve su içme ihtiyacı oluyor böyle yani oturduğum yerde terlerdim
Antalya0703 sevimliidostlarr ya ne bilim sende böyle deyince bi deneyesin geliyo ama 600tl az para değil bi de işe yaramazsa diye çünkü bana yemicen diye nası yemeyeyim sabah kagihvaltımı yaptım öğlen çorba yoğurt karabuğday haşlaması yedim az az acıkıyorum ben ya😂
Antalya0703 sevimliidostlarr yorumlarda çok iştah kestiğini yazanları paylaşmış doğru mu bilgi verirmisin sana da çok sordum hakkını helâl et😄
sevimliidostlarr Antalya0703 Antalya0703 canım yalana gerek yok gerçekten bayağı iştah kesiyor ama ben şu anda kestim mideme alıştırdı midem sanırım küçüldü ve ben gerçekten fazla kilo vermeye başladım kimse bu halimden memnun değil bugün annem kızdı bana yani 60 kg’a kadar düşmüşüm istersen deneme Çünkü ben artık istemsizce veriyorum Kan tahlili vereceğim
likeli Zayıflama çayı kahvesi kullanmayın çok zararlı. Karaciğer yetmezliğine sebep oluyor bu tarz çaylar kahveler. Güvenilir ürün diye de bir şey yok. Bu öayları kullandığı için karaciğet nakli olmak zorunda kalan var hatta vefat edenler var.
Antalya0703 sevimliidostlarr canım sen kaç ay kullandın kaç paket kullandın ki toplamda kaç kilo verdin ki sevinsemmi üzülsemmi bilemedim kilo vermene ben 108 kiloyum bana da kilo verdirse keşke çay şöyle bi 75 olsam yeterli 😂
Antalya0703 sevimliidostlarr kan tahlili verdin mi çok merak ediyorum sonucu ama çayla alakalı bi olumsuz sonuç çıkmayacak gibi hissediyorum
sevimliidostlarr Antalya0703 canım ben 1 - bucuk ay kullandım 10 kg vrdım cok hızlı verdgm ıcın bende saglklk dgıll