Merhaba tatlı anneler kızım bugün tam 6 aylık oldu artık formül mama vermek istemiyorum beni emiyor zaten sütüm yeterli gelmediği için veriyordum şimdi ek gıda olacağı için sütüm ve ek gıda yeterli olur diye düşünüyorum sizin bu konuda ki önerileriniz ne biraz daha büyüyene kadar devam etmeli miyim ya da aşamalı mı bırakmam gerekir?