Mavi10 Merhaba kızlar emar sonucum omurilik kanalı hafif daralmış yazıyor perşembe günü doktora gidicem ama bu durumu yaşayan var mı
bksh Mavi10 Sinirlerim çok ezilmiş onu söyledi ben daha yeni öğrendim bel fıtığı olduğunu çok ağrı vardi belimde onun için gitmiştim sizde çok ağrı varmı acaba bel fıtığı patladı mı Allah korusun
bksh Mavi10 L4-5 düzeyinde disk posteriorunda diffüz asimetrik bulging görünümü izlenmiştir. Spinal kanalda ciddi daralma mevcuttur. Her iki nöral foramen inferiordan solda daha belirgin olmak üzere daralmıştır. Böyle yazıyo raporda
lion_me Ben de bugün sonuç aldım, hemen chatgpt (ya da kullandığınız başka bir yapay zekaya) fotoğraf atıp yorumla dedim. Tavsiye ederim. Tabi ki doktor gibi çat şu hastalığınız var demiyor ama fikir oluyor en azından. 😊 Geçmiş olsun.
Mavi10 bksh inanın aşırı bi ağrım olmadı hiç fark etmedim belden ağrı ama benim sağ bacağıma ağrı vuruyordu ağrı gibi de değildi ama böyle çekilme huzursuz ediyordu özellikle bacağın arka kas kısımları bu yüzden gittim sizde bacak ağrısı oluyor muydu
Mavi10 bksh fıtıklaşma gibi ama omurilikteki daralma hafif olduğu için pek sorun görünmüyor dedi ve fıtıkta ileri derece değil normal dedi
bksh Mavi10 Bende uzun yürüyünce sol bacağımda cok uyusma oluyor böyle kan gitmiyor gibi hissediyorum yada ayakta cok kalınca böyle oluyo ayağımı uzatıp 10-20 dakika dinlenince geçiyor birde belinizin ağrıyan kısmına yakı bandı yapıştırın gerçekten aşırı rahatlatıyor
Mavi10 bksh bişey sorucam as önce sırtıma dokununca bi çıkıntı hissettim belin aşağı kısmında elle hissedilen bir çıkıntı ama sert gibi bu fıtıktan olabilir mi yada emarda çıkmaz mıydı neden öyle olduğu
Mavi10 bksh bugün gittim sabah iki yerde fıtık var dedi ama o diğeri sorun yaratacak bişey değil dedi normaldir dedi sadece iki tane fıtığın var hafif derecede dedi