msmc Merhabalar bebeğim 6 aylık, bebeklikte biberon kullanmayı bıraktı daha da almadı 6. Ayında deneyeyim dedim katiyen içmiyor. İçemiyor. Nasıl alıştırabilirim
defnesmom3 msmc Philips Avent kullanın o anne göğsüne benzediği için kullandım bende o değilse biberon bir de onu deneyin
Sevnurr msmc İlk oğlum ağzına emzik sürmedi bibeonu arada alıyordu. İkincisi de mama ve biberon ağzına sürmedi az bi şey emdi emziği de bıraktı . Hepsi ayrı cins yani . hiç uğraşma bence almadıysa daha da almaz
msmc defnesmom3 onuda kullandık maalesef kabul etmiyor bırakıp hiçbir yere gidemiyorum bir bebek nasıl biberonu ememez anlamıyorum emmeye çalışmıyor
defnesmom3 msmc bebekten bebeğe değişiyor pes etmeyin derim bir hafta sonra ya da biraz büyüyünce verin bir şekilde kabullenir
msmc Sevnurr peki meme olmadığı sürece nasıl beslenecek o zaman mamayı nasıl vereceğiz nasıl doyacak?
msmc csds allah korusun şunu düşünüyorum meme olmadığında neyle doyacak mamayı nasıl alıcak aklım pek almıyor nasıl çare bulacağız
msmc defnesmom3 bebekliğinden bu güne almıyor şunu düşünüyorum mamayla besleneceği evre olursa nasıl beslenecek veya ben yokken nasıl beslenecek