1234_mrv filiizzr benim agrilarimin geçmesi rahat oturup kalkmam 1 haftayı geçmişti ne kadar çok yürürsen o kadar çabuk iyileşirsin demişti doktorum birde enfeksiyon kapmamasına özen gösterin geçmiş olsun 🥰