Kızlar dişim çok kötü ağrıyor daha önce kaplama falan yaptırdım aradan birkaç sene geçti tekrar işte doktor yaptırmam gerektiğini söyledi sekizbin dedi Sizce çok mu yüksek yakınımda devlet hastanesi yok önce memlekete gidince orada yaptırabilirim aşırı ağrı oluyor ilaç falan yazdı antibiyotik falan sizce beklemeli miyim yoksa başka yere mi bakmalıyım şu an normal mi acaba fiyatlar bir de diş çekimi de var ama sadece iki kaplamanın fiyatı bu fiyat