Kızlar eşim fıstık ezmesi almış yazdan beri duruyrodu ben de fıstık ezmesini aevmedifim icin hiç açmadım bile dolabı da temzilerken sürekli alıp yerine koyardım bugün bir baktım tarihi geçmiş sizce bozulmusmudur ağzı açık değil bir kaç ay geçmiş ben normalde kortrol ederdim ama bunu hiç etmemiaim