Kızlar sünnet için devlet hastanesinden randevu aldık 12 Mart 8.30 geliceksiniz 13 de ameliyat dedi . Ne için erken geliniyor dedim kan için anestezi doktoru onayı olmadan ameliyathaneue giremez dedi telefonda . Anlamadım yani süreç bı sekilde mi ilerliyor devlet hastanesinde .lokal anestezi için de boyle mi .kan alımı filan dedi