mucizemm94 Kabızlık sorunu başladı yaklaşık 3 aydır içiyor. Ağlayarak yapıyor resmen acı cekiyor bebeğim böyle sorunla karşılaşan var mı? ilk başlarda boyle değildi rahat yapabiliyordu mamayi değiştirmeli miyim?
sencokbiliyon mucizemm94 Alakası var mı bilmiyorum ama, ben bebeğim 5-6 aylıkken gold kullanıyordum kabızlık yaşadık. Düz sarı paket bebelaca geçtik ve hiç sıkıntımız olmadı. Sadece suyu gün içerisinde az tüketirse sert ve zor dışkılama oluyor.
mucizemm94 sencokbiliyon aynen suyu biraz az içiyor acaba bende mi Gold kullanmasam normalinden icirsem