Asla almadı ne yaptıysam biberonu görünce ağlamaya başlıyordu . Bende tek çare şırıngayla verdim . Kafasını yükseltip ağzına sıkıyordum 3-5 milim milim . Çok tehlikeli ama mecbur boğazına kaçma riski çok yüksek. O yüzden denesenizde yavaş yavaş yapın . Daha sonra videoyla içmeye başladı şırongayala 1 saatde içimesimden iyidir hızlı akıyor zaten 5 dakka da bitiyordu . Şuan 2 yaşına 2 ay var mama içmiyor zaten pek ek gıdayla devam ediyoruz