kelebekmom Bennededimki Yaa evet şu zor olanlar çıksın da 😆diğerleri belki daha hafif çıkar valla yıldım ya uyku nedir bilmiyorum
kelebekmom etkafa Yaa ne kadar sürdü eziyeti patlaması falan:( çok zor bi süreç 14 aylıkken de çıkar heralde bu diş
SerraD-1823 kelebekmom bizim net 5 diş çıktı. Huysuzluk huzursuzluk çok oluyor ama ateş olmadı. Bir de diş zamanı ishal değil ama kakası daha yumuşak oluyor onu fark ettim
kelebekmom SerraD-1823 Bende şuradan anlıyorum 38 i bulmuyor hiç ateşi. Bakalım bizi ne bekliyor hangi dişi çıkacak
etkafa kelebekmom çok uzun sürdü aşkım ya daha yeni yeni uçları görünüyor 😂😂19 aylık okucak düşün çok hıysuzlanıyordu