ayfer77_
Normal bir davranış ayına göre. Oyun adı üstünde
Otizm belirtisi baz alınırken tek belirti ile zaten otizm denmez, artı çocuğun yaşı ayı baz alınır. 5 aylık bebekle 5 yaş çocuğu arasında dağlar kadar fark vardır misal bunu sürekli 5 çocuğu yapsa tuhaf karşılanır.