Kızlar 10 gün sonra oğlum 1 yaşına giriyor, aşırı hareketli bir bebek asla enerjisine yetişemiyorum. Bu ara bi de sebepsiz ağlama her şeye bağırma krizleri çıktı. Ben de insanım evin işi gücü, yemeği oluyor sıfır ekran yapamıyorum asla 😞 siz de durumlar ne ? Ben tükendim..