MommyNest Kızlar selam Benim bebeğim yeni yarın 40 günlük olucak ve kaynanam yarın ucurmak yerine pazar günü ucurucak sizce ben ne desem boş dinleyen yok gizlice olmasa ucurucam 🤷🫤
gg3848 MommyNest 40 uçurmanın ertelendiğini ilk defa duyuyorum ne saçma siz kendini evde bebeğinize banyosunu yaptırın onlar sonra ne istiyorsa yapsınlar
GezginPaNDa Yani 40 uçurmak şamanizimden getirdiğimiz bir gelenek çok da bir önemi yok artık. Siz ne yapmayi planladiniz
artikbiranneyim MommyNest karıştırmayın ya bu kadar öyle olur mu en kötü iki günde bir duş almalı bebekler hem daha sağlıklı olur daha güzel büyür gelişir
artikbiranneyim MommyNest ahhh üzülüyorum bebişlere ya hiçbir şey olmaz aksine cocuk alışıyor hastalanmıyor. Böyle alıştırınca hasta büyüyorlar
Elfelf475 MommyNest kırk uçurma diye bir şey zaten yok o yüzden temsili yapılan bir şeyin gununun gerçek olmaması da önemli değil diye düşünüyorum 🫢
tralicem Kayınvalidene ne oluyormuş ne zaman istersen o zaman yap.Şimdiden taviz verirsen önünü alamazsın söyleyim
Elfelf475 MommyNest yo öyle bir adet yok dinde yeri hiç yok. Kulaktan dolma bir bilgi bu aslında. Olsa da olur olmasa daha güzel olur diyelim.