Tuqce Merhaba güzel anneler tüp bebekle ikiz oğluşlarım oldu 1 yaşına girmesine 15 gün var ve ben hala adet olmadım normalmi sizce ve korunmuyoruz çünkü 3 sene bebegimiz olmadı tüp bebekle olmus tu o yüzden olmaz diye korunmuyoruz adetm ne zamn olur
-erCansu- Tuqce 11 aylikken oldum ama 1 yil olmamasi normal bi gorunun bence aklinizda kalmaz en azindan
Tuqce -erCansu- gitsem iyi olucak doktor tüp bebegin arkasından normal yolla hamile kalabilrsn demsti