2.5 yaşında bir haftalık deneme süremiz oldu bir hafta icinde bir kere bile tuvalete ve lazımlığa yapmadı bende henüz hazir degil diye biraz daha erteledim bir ay sonra 3 yaşında olacak bezine yaparken çişini kakasını söylüyor cok güzel konuşuyor anlıyor zaten bezi de iatemiyor zorla bezliyorum dedim bugün tekrar başlayalım bezi çıkardık ama lazimliga yapmak istemiyor biliyorum çişi var oturuyor oturuyor kalkiyor içeri gidip yere yapıyor biraz daha mı ertelesem acaba gercekten cok zor bir cocuk bu çiş olayi beni ayrıca çok yoruyor