Merhaba hamileliğimde 25. Haftadan beri tansiyon problemi yaşıyorum artık doğuma girmeden son haftada idrarımda protein çıktı bu cuma şükür sıkıntısız doğum yaptım ama tansiyonum halen biraz yüksek, ayaklarımda ödemlerimde mevcut bunlar ne zamana düzelir tansiyona halen çok canım sıkılıyor