[silindi] mom97X evet 8. Ayda birde ilk aylar çok ağladım ilerleyen vakitlerde daha da olabilir olsun ağlamak iyidir diyorum 😅
aysenur28 [silindi] şuan 8. Ayımızdayız bizde, aman Allahım diyorum bu ne böyle, 8. Ay atağı bana da atak geçirtti resmen 😅
babyilkay Olur olmadık hemde bakıyorum haber izliyorum göz yaşlarım akıyor istemsiz instagramda video izliyorum bi ağlama geliyor annelik delilik gerçekten bir o kadar güzel ve mükemmel ama işte desteksiz kalınca anneler ister istemez oluyor bence böyle şeyler çok normal 😂
Dyldrm mom97X hüngür hüngür hemde boğazım düğüm ola ola nefes alamaya alamaya ama 4 yaşındaki oğlum bana bakmaya gelince odaya gördü ağlama anne üzülme diye sarıldı filan toparladım biraz ama sessiz sessiz çok ağladım çok yıprattı iki kere anne olmak beni
emosss__ Her gece ağlıyorum yorulmak bunalmak mı bilmiyorum ama uyuma ağlaması çok var o ağlayınca uyuduktan sonra bi tur da ben ağlarım uyurum
seda_akkl mom97X abartmıyorum günde en az üç kere aglıyom sorun bakamamam degıl o kadar yaramazkı yorgunluktan sınırden bayılasım gelıyo şimdide esımle hiç sevmediğim kaynanama saldım 😀az da onu aglatsın ben kafa dınlıym
esraa_20 Daha 4 saat olmadı ağlama krizine gireli üstelik gurbette tek olunca daha da zor oluyormuş kimi İ zaman yalnızlığıma kimi zaman yorgunluğuma
Mnli mom97X ohoo ben intihar etmeyi kendimi öldürürsem bebeğimi kime bırakacağımı dalan bile ayarladım sonra noldu bilmiyorum onları unuttum 2. Yi yaptım
Mikisss mom97X evet en son dun ağladım.3 yaş 4 aylık bir kızım 2 yaşında bir oğlum 2.5 aylık bir kızım var.bazen hepsinde yetemiyorum ağlıyorum.annem hep "benim deyerimi anne olduqdan sonra anlarsın"derdi hakkatende ogle.
Elifatm1 mom97X Ağladım, çok hemde. Hala da ağlıyorum. Sürekli vicdan muharebesi, kendini sorgulama, suçlama. Bu duyguları yaşarken ağlamamak elde değil zaten :(
bisenakillisinzaten mom97X evet mesela şuan ağlıyorum ikiside hasta çok bunaldım ve çok üzülüyorum ikisi içinde