hrbrk Anneler genelde 3 buçuk aylıkken başladığını yazıyorlar burada. Ben ilk kızım da 2 yaşına kadar hiç atak falan yaşamadım o yüzden bilmiyorum. ikinci kızım da 4 aylık olmak üzere hala atak yaşadığımızı düşünmüyorum çok şükür yani her çocuk ta olmuyor bence.