xyz0987 ilk kızım da tecrübe sıfırdı devletin verdiğini kullandım 2 gün içinde çocuk 40 derece ateş ishal ve sonuç 3 gün hastanede yattık çok zor günlerdi. Bazı çocuklar da da kabızlık yapıyormuş. O yüzden eczaneden başka marka alın derim. Ben sidefer kullanmıştım. Şimdi ikinci kızım da 4 aylık olmak üzere ona da eczaneden alacağım.