İyi günlet bebegim tam 3 aylık sanırım nezle oldu gece tıkandı nefes alamadk hemen fizyolojik damlattik cektik su gibi sümük geldi, ve hırıltı devam etti şimdide yine şeffaf su gibi sümük akıyor hapsiriyor ve hırıltısı var, nazal asptetor günde 3 kere falan kullanın yazıyor ama onunla çekmezsekte hırıltısı nasıl gececek acaba ilerler mi korkuyorum cok kimisi tamamen yikama yapiyor burnu onuda yapmaya korkıyorum nasıl iyileştiririm bebegimi😞