mavi2601 kilo ile ilgili konuşanlar ne kadar yakın da olsa şöyle ağızlarına bir tane vurmak istiyorum . İster boş muhabbet olsun diye ister iyi niyetlerinden olsun hiç doğru bulmuyorum . Aylarca buna maruz kaldım bebeğim 6 ayına kadar çok güzel iri biri bebekti kilo alımı da hızlıydı ama 6. Aydan sonra aşırı hareketlenmesi nedeniyle kilo alımı durdu ama sağlığı ve keyfi aşırı yerindeydi . Ama ger gören ay zayıflamış ay zayıf diye diye beni cinnet geçirtti . Çocuğum iştahsız bir bebek yani zorlasam bile yediremiyorum kendi yemek isterse bir güzel yiyor aksi takdirde zorlayamıyorum . Sırf bu tip insanlar yüzünden bebeğime yemiyor diye bağırdım çağırdım zorla yedirmeye çalıştım ağladım ettim . Şuan bebeğim 16 aylık sağlığı herşeyi yerinde boya gidiyor ve zayıf . Ama anne ve babası zaten zayıf ve küçüklüğümüzde de aynı onun gibiymişiz. Kanları güzel her şeyi güzel . Nolur kendinizi üzmeyin sizin gibi üzülmüş biri olarak söylüyorum . Siz yine kafaya takıp illa üzüleceksiniz biliyorum ama herşey geçici bu kısacık zamanlar da siz kendinizi yıpratmayın . Çok hızlı büyüyorlar . Biz hala zayıfız ama iri bebekler den maşallahımız var her konu da .