Avent 1 no kullanıyor doğduğundan beri. 3 numara verdim almadı, sevmedi. 1 nodan devam ediyoruz. Ama bu da artık sıkıyor kafasını çeviriyor sürekli içerken. Bi şişeyi 10 seferde içiyor sürekli kafasını göğsüme doğru çekiyor sütünü içerken. Acaba biberondan mı kaynaklı başka biberon ve başlık önerir misiniz? Siz de yaşıyor musunuz bu durumu?