anneyu 2 ay çektim yanlış pozisyon ile emzirmek ve sütüm gelsin göğüs ucum çıksın diye sürekli sağım yaptığım için düzelmedi.
Lansinoh ,tahinin üzerindeki yağ, evde bir karışım yaptılar ismini bilmiyorum ve daha aklıma gelmeyen bir çok şey denedim.
Çocuk doktorumuz baktı ve helal olsun bu halde emzirmeyi bırakmamışsın dedi ve garmastan pomat kullanmami söyledi. Her emzirme sonrası sürdüm ve emzirecegim zaman göğüs uçlarımı yıkadım 5. Günde ne yara ne acı hiç bsey kalmamıştı.
Denemenizi tavsiye ederim, çok geçmiş olsun 🌸