Arkadaşlar bebeğim göz teması kuruyor başını dik tutuyor sosyal gülümseme var oyuncaklarla oyun halisinda oynuyor vuruyor yukardaki oyuncaklara buraya kadar herşey güzel de mesela hiç kucak için ağlamıyor oyun halisinda 1 saat sakince oynuyor ağlamıyor duyuyormml çevremde bebekler hep ağlıyor annesini istiyor acaba mi diyorm bı tuhaflık mi var ilk cocugum da sakindi ama bu kadar değil korktum birqz acikcasi