Kızlar kızım nezle gibiydi az bişey ilaç içireyim dedim. Tesadüfen tadına bakmış oldum aşırı acıydı kızımda ağladı içince baya acı diye. Bişey olur mu ve dolven bu kadar acı mı normalde? Evde varsa tadına bakabilr misinz az bişey benm bile midem bulandı